guest

ASTAGFIRULLAHALAZAIM..JAM NI OVER LA! huh!!

Assalammualaikum w.b.t

Hi,maaf ye lambat update,kelmarin ada urusan di KDN,semalam lak tertido awal,eceh..TERtido tu..ahaks.tu yang tak berupdate tu.subuh ni baru dapat balas kunjungan kamu semalam.huhu.

Wah ramai yang sudi singgah blog mama semalam kan?uwaaa..saya suka!terharu pun ada tau.terima kasih sayang2ku.ahaks..tanpa sokongan kamu,tahap berblogging saya ni boleh down juga kadang2.tetapi dengan adanya follower2 seperti kamu yang sentiasa membawa LIGHTER dan MINYAK TANAH singgah kesini maka akan sentiasa menyala lah api kesemangatan yang tinggi untuk berblog ni.wah..gitewww..hakhak.

Semalam saya tidurkan alesya jam 10.tapi bukan alesya yang tidur dulu.sebaliknya alesya pulak yang tidurkan mama.haha.So pagi ni saya bangun awal,jam 4.10 am.Buka blog sambil2 tunggu azan subuh.tunggu punya tunggu tak azan2 juga.tengok jam dah masuk 6.15am dah. wei,asal tak azan2 lagi ni.masuk subuh 6.02am.tidur lagi ke pacik bilal tu .astagfirullahhalazim..begitulah rungutan hati saya subuh ni.ahaks.

ok teruskan BW,nanti lepas solat baru prepare bfast untuk husben.papa pun belum bangun lagi.tetiba AZAN berkumandang di masjid berdekatan.tengok jam,6.25am..haik?lambatnya azan.suami bangun!jam tu cepat ke?saya terus jeling jam laptop.jam menunjukkan 6.02am.huh!! jam dinding tu OVER LAH!!..pas tu baru teringat semalam lap habuk jam tu,tu yang jadi camtu tu..hehehe.jadi kalau begitu,semalam saya tido jam 9.35pm dan bangun jam 3.45am la tu kan?wahhh!!awalnyaaa!.jadi jam saya tu,awal berapa minit?hihihi



-Sekian Terima Kasih-

10 comments:

Ms Velentine said...

awal 23 minit mama arina..

Masz Sidek said...

masa sekolah dulu jam kat dinding memang sengaja dicepatkan 5-10 minit supaya tak lambat g sekolah... ;P

fizafantagirO said...

awalll nya bangun ! .. hihihi .. semalam hujan lebat kan . pagi tadi malas je nak bangun :p

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe teruskn blogging ;)

deqla manjew said...

jam over cpt xpe...jgn jam over lmbt..alamatnye lmbt la ke opis...huhuhu

kayyana said...

Wah... rajinnyer.. sebelum subuh dah bukak blog.. heheheh.. dtg lg ye

atopupbiz reload said...

owh. ! .mama rina nape x bls msg2 ayu ..

Hafizin Jamil said...

semuanya salah jam..haha

Boni JLL3 said...

awalnya jam tuh..hahaha

Cik Nur said...

hehehe..lawak la..tapi kak, nasiblah jam tu terawal..

kalau jam tu terlambat..? haa..cm ne tu.? ce bayangkan..hihihi

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink