guest

BEN ASHAARI AJAK KORANG KRITIK BLOG AKU


Assalammualaikum :)

Rasanya ini kali kedua saya perasan encik BEN buat segmen ni,yang pertama dulu tak sempat nak join..so kali ni saya nak join lah..hehe.

Walaupun sedikit takut nak join segmen ni, tapi saya memberanikan diri juga nak join,takut bukan apa,cuma takut kalau2 kritikan2 mereka tu buat saya pengsan..haha.

Tapi kalau tak join camna nak tahu apa kelemahan dan kekurangan yang ada di blog saya ni kan?hehe.so saya haraf kritikan2 yang korang tingalkan biarlah yang membina ,berhemah dan bersopan ye..bak kata encik BEN jangan macam lanun.hehehe.

Cuba nyatakan kenapa blog ni perlu dikritik ?







-Sekian Terima Kasih-

10 comments:

Cik Anis said...

nice blog.... tapi nape time nk tekan kome die keta keta

Cik Nur said...

blog ni cun..!

Cik Aini Lavender's said...

sakan sggh puan Arina kita ni bersegmen skrg ni eh,rs cam dh berubah lg la cni..
dh lama CL x dtg jenguk ke?hahaha

Misya Mialen said...

dik, mmg alap sab rajin2 nut segmen;D . dik, ada aku bg link blog ko sm kwn aku sweet honesty. dia mo mnta bt header konon;D

Ms Velentine said...

blog mu ni nda payah d komen...paling cute ni..hehehe

eima-caa said...

eeiiii..gegham tengok belog dia..

nak kritik gak nape buat belog comei2 cmni..?;P

kayyana said...

nak kritik ape yer,,,? rasanye blog ni dah ok dah.. background ok.. cun.. header je agak sarat tp still ok lg. loading tak lama.. so tak boring menunggu.. hehehe

Solehah Shamsuddin said...

cmne nk komen yeye?payah nk komen..eheee

etuza said...

Payah nak komen, bagai kata Solehah. Pada sya dia kreatif, susu atur yang mudah nak capai ya..tengok artikal tentang Bunga Hati dia ( perkembangan anak dia) tersusun...hebat tu....

etuza said...

OOOooo nak komen lagi BHM-As baik hati, murah rezeki.harap teruskan berbaik dgn blog lain ya..

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink