guest

BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU


Assalammualaikum..

Anyonyonyo..sebenarnya hati baru je terpaut dengan ULTRABOOK sekejap tadi selepas membaca entri CIK LYSSA mengenai ULTRABOOK ni,tak semena2 EN.BEN pulak buat segmen..haih.aku suda mula jatuh cinta dengannya..o'o..bukan dengan Ben dengan ULTRABOOK la wei..ihik.

Lagi"BEN ASHAARI TANYA AKU , KALAULAH AKU DAPAT ULTRABOOK TU,pertama aku kenalah sebut ALHAMDULILLAH kan?kedua aku nak lompat tinggi2,ketiga aku nak senyum meleret sampai besok pagi..terpaksa la aku tidur dalam senyuman kan?hahaha..boleh giteww?dan yang paling utama sudah tentunya semangat untuk blogging aku membara lagi menyala .hahaha.

ULTRABOOK takde CD DRIVE … korang rasa perlu tak CD DRIVE tu pada ULTRABOOK ?bagi aku,rasanya tak perlu lah.sebab lappy aku ni pun tak bersentuh CD drivenye,dah bagi sewa dengan si labah dah pun.bagi murah2 je,manalah labah nak cari duit kan?bukan ada yang ambik dia keja pun kan?.hahaha.

Sapa nak join klik SINI








-Sekian Terima Kasih-

3 comments:

Cik Aini Lavender's said...

hahaha...selamat bersegmen mama..
moga dpt lah apa yg di idamkan tu =p

Pka Rahim said...

hi dari segmen yg sama.
jemput singgah blog pka ye.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-tanya-aku-kalaulah-aku.html

terima kasih :)

ZaroL said...

Wahhh...best la kalau dpt kn. Tiap2 hari nak buka lappy kalo cmni. hehe. Nak sama dgn brader ben la cegini. =)

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink