guest

CIK LAVENDER..HEADER IKHLAS UNTUK KAMU:)

Assalammualaikum biggrin



Alhamdulillah,siap juga akhirnya ketiga-tiga header ikhlas buat follower pilihan mama bulan ini.siapa pulak 3 orang yang terpilih untuk bulan depan?jeng..jeng..jeng..kamu ke?aish..mana boleh gitau sekarang,tunggu bulan depan ye,hihi.tapi yang pasti follower2 bunga hati mama yang membaca ketika ini senentiasa dalam skodengan saya.hihihi..jaga2..tengah malam pun saya skodeng tau..so mandi jangan tak beralas pulak.hakhakhak..eh tidak!tidak!..sila jangan SUE saya..hihihi.


Semakin peramah anda dengan saya,
semakin rajin anda komen2 entri saya,
semakin rajin anda tinggal pesan dengan saya,
maka semakin rajinlah saya skodeng anda.
hihihi.siapa tak follow lagi,kalau nak juga saya skodeng,
sila berdaftar secara sah dulu ye..ihik.

Hadoiii..tajuk lain,tapi pendahuluan lain..ini pengaruh iklan lah ni.sapa suruh tengok iklan banyak sangat kan??tapi bukan silap saya tau!saya tengok je!!sapa suru dorang tayang iklan banyak2 kan?hah!tengok sapa yang harus dipersalahkan.hihi.pengajaranya,jangan menyalahkan orang lain,cari dulu kelemahan diri sendiri.ye dak?hihi

Tengok,dah berjela2..topik utama tak muncul2 lagi kan?hihi.ok2 ni hah,headernya.

untuk saiz sebenar sila klik pada gambar


CIK LAVENDER,peminat colour pink,tu pasal header ni,pink sakan..hihihi.pas tu CIK LAVENDER tak nak tempek muka tembam kat header,so saya tempek lagi cartoon yang laaagi tembam bam2.hambek ko CL.hahaha..harap2 CL suka ye..huhuhu






-Sekian Terima Kasih-

15 comments:

Eima Ari said...

so sweet pinky...

pasni turn aii hokeh...=P

Misya Mialen said...

Cantiknyaaaaaaa.mmg ko la kreatif dik:-)

9n0L4 said...

wow gojesnyeeee header ni. untungla CL. ;)

@ deqla manjew said...

comelnyeeeeee.....

Mrs L0lla said...

cantiknyer...ohsem bet0l la bg sape2 yang pandai edit mengedit nih!!

Mrs L0lla said...

cantiknyer...ohsem bet0l la bg sape2 yang pandai edit mengedit nih!!

Gadis mutiara_Solehah said...

comenya ana dekat header cun tu^^

Cik Nur said...

waahhh...!! cantiknya...!!!
mesti Ai suke...!

etuza said...

betul2 cantik. Boleh menang jika nak tanding. tapi semuanya wanita..layakkah lelaki nak skodeng dengan Bunga hati..hehe. Tahniah..suka tengok.Semoga ada harapan tuk Pesona EWWK..nak ubah juga header tu, besar sangat..

Boni JLL3 said...

tahniah kepada pemenang yang memenangi header yang so sweet tu

dyabunga said...

dya pun nak berdaftar jugak lah..haha..:D

Cik Aini Lavender's said...

mama arina.....sweet sgt!suke2..
tima kasih byk2...pandai la mama arina wat header yg mmg memenuhi citarasa CL lah..hikhikhik

nasib x letak hijau..kalo x mesti mulut sama tggi ngan hidung..hahaha
mlm ni tenet slow sgt x leh nk tukar header br lah..sabar2..
thanks ye madam arina =p

Masz Sidek said...

wah.... cantiknye...
tahniah cik lavender... :)

purple lavender said...

wahh..sy bru nk berjinak2 ngn blog..cntik tgk header korg..nk wat sndri x reti..huhu

purple lavender said...

wahhh..sy bru nk berjinak2 ngn blog..cntik tgk header korg..nk wat sndri x reti..huhu

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink