guest

FOLLOWER TERBAIK SAYA AKAN DAPAT HADIAH..

Assalammualaikum.. w.b.t

Sebelum tu saya ambik kesempatan ini nak ucap terima kasih yang tidak terhingga kepada follower2 saya selama ini yang banyak menyokong saya dalam dunia blogging ni.mereka lah yang rajin komen entri2,naikkan trafik,klik iklan2 saya,.penat dak?penat kan?otak penat baca entri,jari jemari pulak lenguh mengomen,ada pulak tu siap perah2 otak lagi nak cari idea nak komen apa,kan?ada tak yang begitu?..hehehe..terima kasih :).

So bagi membalas jasa kamu semua,mulai hari ini 06 march 2012.saya akan beri ganjaran kepada follower terbaik antara yang terbaik tu hadiah.suka tak?ihik.. suke lettew kan?haha.so ada 6 jenis hadiah yang akan menjadi pilihan follower terbaik bulan itu.tapi kena pilih satu je ye..huhu.

1.HEADER(saya akan create ikut kehendak dia)
2.PROMOTE BLOG DIA selama 1 bulan
3.HADIAH MISTERI(Suprise!!hihihi)besar ke kecik kena terima dan pasrah ye..hihi.
4.BROOCH COMEL.(atas pilihan saya)
5.BUKU ILMIAH.cth,kelebihan solat ke,buku2 petua ke,apa2 la ikut kesesuaian.saya yang tolong pilih untuk kamu ye.hehe.
6.TOPUP RM 10 CELCOM,DIGI,MAXIS.

So camna dengan hadiah tu?suke dak?hehe.insyaallah pilihan hadiah akan update lagi,nak fikir dulu apa lagi nak bagi kamu ni.hihi.kalau suka,kena jadi follower terbaik dulu la ye..nge..nge..nge..

Syarat2 pemilihan follower terbaik bulan tersebut ialah:

1.Bilangan komen yang yang ditinggalkan.

2.kekerapan kunjungan ke blog ini.sila tinggalkan jejak supaya senang saya kesan.hihi.

3.meninggalkan komen yang baik,sopan dan membina.lagi saya suka kalau komen tu buat saya tersenyum dan ketawa..ngeee

4.Mesra dan sopan

3.Penilaian akan dibuat mula pada awal bulan dan keputusan akan dibuat pada hujung bulan. nanti akan diumumkan.



Hanya seorang follower yang akan dipilih.keputusan adalah muktamad mengikut keputusan yang ditetapkan.Saya jujur dan tiada istilah kawan rapat dan pilih kasih dalam membuat keputusan ye.haraf maklum.haraf tiada sebarang rungutan dan ketidak kepuasan hati ye sayang..hehe.


So,apalagi..semoga jadi follower yang baik ye,jangan risau,anda lawat blog saya,saya pun akan buat perkara yang sama dengan blog anda,anda komen,saya komen,anda melawat.saya melawat..ok dak?setuju?ngeee.

salam perkenalan dan salam mesra dari saya. :) jangan risau saya seorang cepat mesra dan open minded,tapi saya cepat tersentuh bila menerima ayat yang kurang sopan..hihi.tapi jangan risau la..i'm simple je..hehe.



-Sekian Terima Kasih-

24 comments:

Cik Nur said...

Wah..hebat..! sebenarnya xpenat bila kita singgah di blog yg kita selalu singgah, sebab kita tahu selok belok umah dia.. hehe..

sy nak yg broch tu boleh..? wahh...belum ape demand nih..!! hahahahahaa...

akak, de dengar tak lagu latin.. di setiap pengguna fibox..?

Uzumaki Nasake said...

unik dan menarik sungguh adik sorang ini buat segmen... segmen yang membuatkan ramai orang nak berkejaran...

kakak nak join lah...

yayahnasake.blogspot.com

Ms Velentine said...

masyuk 2 tau mama arina.....punya sya suka,,,hehehe

kayyana said...

wah.. ini sudah bagus... hehehehe... bukan susah pun nak komen bagai ni kan.. btw, sya adalah follower blog awak.. hehehe..

Yana Libra said...

wah..banyaknye hadiah~~~ :)

deqla manjew said...

wahhh...menariknyeeee....nk jd follower terbaikkk laaaaa.... weeuuu....

sue zainun said...

salam :)
rajin adik..ok tu sebagai tanda menghargai rakan2 :)

[ wanni ] said...

unik dan kreatifnya segmen ni~ insyaallah wani akan rajin bw sini, sebab sebelum ni bz :)

etuza said...

Tiap yg berusha pasti ada kejayaan. Tumpang happy peluang ini.

Solehah Shamsuddin said...

Awak,jomla kunjung ke blog sy pula...

http://solehahshamsuddin.blogspot.com/

diarinadiaa said...

macam best je dear!!!!

Nur Honney Robbi said...

wahh...1st person yg buat lain dari yg lain...i like..

dyabunga said...

dya suka..bertambah-tambah semangat dya nak datang sini..

Anje Fara said...

awk memang sempoiiii.. tabik spring satu kaliiii !! cool mama...!! :D mwah strawberry berry! ;*

etuza said...

sekali lagi baca hadiah2 menarik..lepas ni pesona dan mama sebelah ni nak tengok header dan edit blog yg terpilih. best pastinya..

Cik Rose Cute said...

MEMANG MENARIK HADIAHNYA...MAMA ARINA PAKAR EDIT BLOG GAN BUAT HEADER ERK?

amercorner.blogspot.com said...

dah tutup keeee ? :D saya nak join :D

Yana_Nana21 said...

Awak boleh tak buat tuto tentang jenama tulisan awak tu , saya suda terpikat , dan nak buat jugak , lama dahh , kalau boleh , sediakan lah tuto untuk ni , itupun andai awk sudi lah ye . :']

#Reply tau , thanxk laling ~ Kiss sikit ! Muaxh !

Nurmujahidah Ismail said...

aish,,, muja rasa blog ni terlajok lawo untuk rasa letih untuk dilawat,, so,, akan dilawat selalu,, dah dimasukkan dalam bloglist muja,, hehe

yan's cottage said...

salam ....cantik sangat blog mama arina ni.....
boleh lah buat kat yan macam ni juga .....
he..he....

Aden Boy said...

Wah .. cam seronok jer bunyi nih . hik3 . Syarat2 pulak nampak senang tapi sukar nak buat . haha . Apapun , nanti Aden nak komen sebanyak yang mungkin dan skodeng sepuas - puasnya ( Lagipun cuti panjang , memang free time punyer. hehehe . ) . Hahaha ~

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Alohh , nak jadi follower terbaik jugakk:D

Nyue said...

ermmm...bestnyerr hadiah tuu..ehehee

dEdEQ dE wIshEs said...

JALN2 AT "UMAH" AKAQ NI BEST .. DPT TGOK DOODLE YG CUN2 .. HIKHIK .. SY SUKE INTAI CINI WALOPUN SY BUKN AHLI GSF

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink