guest

FOLLOWER TERBAIK SEPANJANG BULAN MAC

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T.


Alhamdulillah..ALLAH masih panjangkan umur kita hingga ke hari ini.


Hari ini 31 mac 2012 kan?betul kan?saya tidak salah kan?hihi.ye lah,manalah tahu kan?saya ngigau sorang2,sebab saya update entri ni awal pagi,bersemangat tak saya update blog?hahaha..setelah beberapa hari titak meluangkan banyak masa dengan cik blog ni,jadi hari ini hari untuk membalas dendam.haha.boleh?

Ok,untuk tidak membuang masa,sebab lepas ni nak ke sekolah pulak,ngeee..jadi saya teruskan kepada topik utama,KEPUTUSAN FOLLOWER TERBAIK SEPANJANG BULAN MAC.

Untuk pengetahuan semua,sebenarnya agak sukar untuk saya memilih seorang pemenang sahaja,bukan sahaja sukar namun rasanya,berenang di lautan berduri tau?eh??adakah lautan berduri..haha.ok2 takpe, abaikan lautan tu,hihi.saja nak membayangkan kesukarannya.hihi.tapi betul terlalu sukar!

Sukar sebab,sepanjang bulan mac ni,ada 2,3,4,5 dan 20 orang sebenarnya follower yang terbaik,suka berkunjung dan melawat BHM,suka tanya2 khabar mama dan keluarga,tercari2 bila mama tidak muncul2,ramai ! bukan setakat seorang,itu yang saya katakan agar sukar untuk membuat keputusan.takut juga ada yang tersinggung dan kecil hati kan?tapi saya sangat berharap agar tiada yang kecewa :).terima kasih yang tak terhingga buat kamu semua. lol saya sangat2 menghargainya.

Namun,setelah menanam keadilan didalam hati,aisey menanam ke?ahaks...akhirnya saya dapat juga membuat keputusan ini.kalau dirujuk kepada syarat2 pemilihan,follower ini memang berkelayakan dan beliau begitu menonjol.komen pun banyak,kunjungan pun banyak,cuma sebelum ni tak terekod sahaja,rasanya setiap hari dia akan datang kesini dan bertanya khabar saya dan keluarga.komen2 beliau pun sopan dan menarik hati saya.


Jadi tiba masanya,untuk saya pemerkan namanya.follower itu ialah CIK NUR!!!!!
TAHNIAH dear :) kamu follower terbaik bulan ini.opppsss!!yang lain.!!.alamak,janganlah kecewa,huhu..bulan depan ada pemilihan lagi.so pastikan bermula besok kamu serlahkan diri dan kewujudan kamu dihati mama ye..ngeeee..ala,lagipun banyak lagi hadiah2 untuk kamu rebut nanti,insyaallah saya akan sentiasa cari aktiviti yang menarik!dan kamu boleh dapat ganjarannya.insyaallah.


Ok CIK NUR,sila pilih antara satu hadiah2 yang tersenarai di bawah ini ye dear lol

1.HEADER(saya akan create ikut kehendak dia)
2.PROMOTE BLOG DIA selama 1 bulan
3.HADIAH MISTERI(Suprise!!hihihi)besar ke kecik kena terima dan pasrah ye..hihi.
4.BROOCH COMEL.(atas pilihan saya)
5.BUKU ILMIAH.cth,kelebihan solat ke,buku2 petua ke,apa2 la ikut kesesuaian.saya yang tolong pilih untuk kamu ye.hehe.
6.TOPUP RM 10 CELCOM,DIGI,MAXIS.

rasanya saya tahu cik nur pilih yang mana..hihihi.

ok,sekian dulu update untuk kali ini lol
take care
assalammualaikum lol


psssttt...kalau nak tahu rahsia menambat hati saya tanya cik nur..hahaha.boleh cik nur?hihihi.





lol


-Sekian Terima Kasih-

28 comments:

~Sweet Honesty~ said...

wah..tahniah cik nur.siap boleh pilih2 hadiah lagi..haha

Solehah Shamsuddin said...

wahh beruntung cik nur kita ni...hehe

Misya Mialen said...

tahniah, tahniah cik nur. maka, hadiah tu terlalu banyak. hahaha, i like dik;)

lelamaisara said...

Cik Nur memang layak...Tahniah..

Aine Ainun said...

tu dia....=)))
semalam cik nur senyap je, bz mungkin=))

fizafantagirO said...

tahniah Cik Nur ;) .. agak2 apa pilihan Cik Nur ye .. :)

etuza said...

Wow! tukang komen pula etuza kat sini..dapat no 59. harap2 halalkan kata2 saya ya, kalau ada yg rasa2 tak baik mohon lah ampun maaf di pinta.
Ada tau main bola di laman Pesona pagi tadi..bagilah semangat yee..

etuza said...

hebat cik nur kitakan..perkara baik..tahniah ya

etuza said...

saya tanya ja..sebab teringin juga nuffang tu..hehe

Miss BaNu said...

wah tahniah cik Nur..untungnyer...tapi cik Nur ni mmg seorang yg rajin blogwalking so die mmg layak menang kan...tahniah lgi sekali.. =)

cendol said...

wah tahniah cik nur! sgt setuju lah cik nur mmg rajin menjenguk blogger lain :D

Cik Nur said...

Alhamdulillah..!
tak sangka boleh terpilih ni..
tersenyum malu bila baca mana cik nur dlm entry ni.. hihihi

psst mama alesya tahu ye, cik nur nak yg mane...hihih

apa2pun terima kaseh..!

pada yg lain, jgn kcik hati ye, insyaALLAH lepas ni rezeki kalian pula..

sekali lagi jutaan terima kaseh buat kakak arina, pmilik blog bunga hati mama...

moga rezeki akan sentiasa murah selalu dan berbahagia bersama suami, alesya dan adik alesya (coming soon )...Amin..!

Dieyna said...

wah beruntung betul cik nur.. memang selayaknya cik nur kita tu dapat follower terbaik...

Cik Rose Cute said...

Tahniah!!!

dyabunga said...

beruntung cik nur..hihi..dya memang rajin bw.. kalau dya tak update dya mesti tinggalkan jejak dia kt shoutbox

Chic Na said...

tahniah Cik Nur. selamat memilih. :D

izan mama mia said...

Assalamualakum...
salam singgah sini buat pertama kali.

@ deqla manjew said...

tahniah cik nur!!! tumpang gumbiraaaa.... :D

Cik Aini Lavender's said...

wah3x...cik nur menang eh?
tahniah ye cik nur,betambah kembang la cik nur kita ye..hahaha
jgn marah cik nur,gurau2 tuk mengeratkan silaturahim =p

mama..ai nk tlg pilih hadiah untuk cik nur bleh?ahaks!

Cik Penguin_Solehah said...

wah,tahniah..Lepas ni giliran saya pula ya?haha=p

Yana Libra said...

Cik nur pilih hadiah apa?? hehe~~

Cik Nur said...

@Yana Libra
tunggu...!!!! heeeee

Ms Velentine said...

tahniah

MulutPayau said...

tahniah utk cik nur....

wan nurul hezrina said...

tahniah=)suka ngan blognie.cumil=)

9n0L4 said...

tahniah cik nur. ;)

~Sweet Honesty~ said...

salam..oitt..menghilang tnpa jejak..melawat cni cari cute mama(^_^)

Lara E'dayou said...

mana laa mama rina ni mghlng ni .. :)

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink