guest

HAISH..RASA MACAM NAK TUKAR WAJAH BARU JE.

Assalammualaikum w.b.t

Bila jumpa cik blog saya ni hari2 dengan muka yang sama,dengan tak mandi,dengan tak bertukar bajunya..rasa haih..susah nak ungkap sebenarnya..kang kecik hati lak kan?hehe.

Tapi kalau pasal makan,mama beri juga makan selalu,paling minimum pun 1 pinggan entri sehari.hehe,nak bagi dia ni diet sikit.biar ringan skit.kalau berat memang takde lah jejaka2 yang usha mari.apatah lagi cik kak yang nak buat menantu..betul dak?haha.

plan nak buat baju baru untuk cik blog ni,biar nampak muka baru sikit kan?hehe,tapi kemalasan telah menimpa diriku,macammana?ngeee.tak nak baju ragie2 cam ni lagi lah,nak yang kosong lak..heee..lelama nengok cam serabut pulak kepala hotak mak.emmmm.tapi sekarang ni tak rajin lagi la nak jahitkan cik blog ni baju.nak tempah dengan awak boleh?hihihi.

agak2 colour apa yang sedap mata memandang?bagi cadangan kenon sikit..hihihi.




-Sekian Terima Kasih-

9 comments:

faridah nazurah said...

alololo rajinnya.. tapi blog ni dah cantik dah

Cik Nur said...

Rajinnya..!!

ermm.warna pink soft...macht kan dgn pink terang..ok tak..hihih

akuamir said...

kaler ape ye?? kaler oren la,, oren!!! ^^_

Yana Libra said...

blog ni macam dah cukup comel je..hehe~

Cik Nur said...

kombinasi warna yang cantik la... :)
sukeeeee..!

fizafantagirO said...

errmm kalau soft pink mesti chantekkk ... =)

Dieyna said...

dah comel dah.. ala ala disneyland gitu..

Diyana Norman said...

wane pink! meueheheeh. xpon hijau ke

Ms Velentine said...

mcm mn kan mau buat blog secute ni..huhu

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink