guest

HORAYY!! FREE HEADER LAGI!! BAGI FOLLOWER TOP 1,2 and 3

Assalammualaikum


PENGUNGUMAN..!! ..PENGUNGUMAN!!..

Wahai orang2 kampung sekalian..dengan ini saya arina,pemilik blog ini,dengan ini mengumumkan bahawa SESIAPA YANG MENJADI TOP 1,2 AND 3 FOLLOWER DARIPADA TOP 10 FOLLOWER PADA 20 MAC 2012 TEPAT JAM 2.OOPM,YANG TERSENARAI DI SIDEBAR KIRI CIK BLOG,AKAN MENERIMA HEADER PERCUMA DARI madam arina..sekian terima kasih.yang ikhlas,saya arina.

wahahaha,bowleh pun buat pengunguman camtu?kekeke.


Faham ke pendahuluan merapu diatas tu?hihi.camni,biar saya jelaskan semula ye,ok.nampak tak list top 10 follower belah kiri tu?nampak kan?hah! nampak tak sapa top 1,2, 3 sekarang? TAHNIAH UNTUK KAMU DEAR hehe.tu pun kalau takde yang nak calen la.hihi.jadi,sesiapa yang berada pada rangking NO 1.2 & 3 pada 20 mac 2012 waktu itu saya akan tabalkan sebagai raja.eh? bukan! sebagai pemenang je..hihi.

Tapi2..selagi tak tepat jam 2.00pm.pemenang belum dipilih lagi.so kena tepat jam 2.00pm barulah nama siapa yang berada di kedudukan itu saya pilih sebagai pemenang.So yang lain masih banyak lagi peluang untuk mencapai tahap itu.tu pasal disengajakan melambatkan tarik pemilihan,supaya semua follower kesayangan ada peluang.hihi setuju?

tahu dak camna nak masuk top10 tu baca entri INI.


Saya akan design header pemenang,berdasarkan warna kegemaran pemenang,image yang nak tempek kat header,kata2 berbunga2 ke,apa2 la yang dia suka,TAPI! yang lain design mengikut kreativiti saya.senang sikit saya nak langsaikan kerja kan?hehe.kalau banyak bantahan..huh!jenuh juga tu.hihi.tapi kalau tak berkenan,tiada sebarang paksaan :) .takpe kita bagi peluang kepada yang betul2 suka je.ok?give me five dulu..hihihi.


Lelaki perempuan pun layak.setakat ini saya create header tuk girl je kan?hihi,so kalau nak lihat camna saya create header untuk lelaki,follower2 lelaki blog ini sila beranikan diri join.hihihi.tapi lelaki nyer test lain sikit kan?hehe.ok takpe saya cuba ok guys..ahaks.

Ok..saya doakan kamu menang atas usaha keras kamu :)

psssssttt..kalau nak menang,sila rajin2 singgah sini..hakhak.


HOREYYY!!! kita tunggu siapa yang bertuah itu,,ngeee





-Sekian Terima Kasih-

25 comments:

Nyue said...

nak..nak jgk....
Nyue xthu termasuk dlm top 1,2,3..huhuhu

@ deqla manjew said...

best la mama ni...sporting habessss... tp deqla jauh sgt tu nk jd top 3... sbb kat opis jew on9 pun...kat umah x dpt.. huk2... :(.. apapun, tahniah pd yg bakal dpt header comel dari mama.. :)

Yana Libra said...

banyak nak kena kejar ni..huhu~~


p/s:cam pelik lak cik nur xde dlm senarai..cik nur kan rajin bw~~

Arina Shamsul said...

@Yana Libra hehe..kejar2 dik kejar..jangan sampai jatuh je,hihi.

a'a saya pun hairan gak,myb,widget ni baru pasang kot.pasang waktu pengunguman di buat ari tu.huhu.sebelum ni kan cik nur demam,so dia tak sempat bw sini,huhu.

ataupun setakat ni bw belum mengatasi rangking yang paling bawah kot.sebab widget ni boleh baca bila dah log in.huhu.atau cik nur tak log in dgn betul ni..hihihi..


cik nur..ooo cik nur,sila log in kembali dear :) bowleh?hehe.

Aine Ainun said...

alaaaaa....nak jugak...tp mcm x dpt je..huhu!!!

sy nk tanya...kalo sy upah awak edit blog sy, agak2 berapa ongkosnya ye??

Arina Shamsul said...

@Nyue

ok gud luck dear :)

Aine Ainun said...

full edit? rm25?

alamak....nak nak....
saya mohon awak edit blog saya...ble x??
jgn wisau, sy x cerewet..saya cuma nak yang cute je...eheheeeee....

eheheeeeeeeeeeeee...kalo free reply Ok..

Aine Ainun said...

boley la...plesssssssssssss...=)

etuza said...

Wow! peluang ni, tapi..mampukah. Apapun sesiapa saja diucapkan tahniah ya.
Top 10 tu akan muncul imej kita kah jika selalu visit laman bunga Hati..harap2 adalah imej Pesona...

etuza said...

Header blog Pesona..tak sekata tepi kanan kosong, tak best tengok. tak puas hati, sebab edit gambar ja. Bila tengok laman B H Mama, kemas tak bersepah.Dinding, atap semua ok. bagaikan rumah di udara maya.So, teringin sangat nak minta header.
Pesona dah tak boleh jika tak jengok blog maya saya ni, tapi tiap kali tengok ada ja tak kena..hehe

Pka Rahim said...

hi! jemput join segmen pka

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/pka-rahim-segmen-rakan-blogger-saya.html

tq :)

Dieyna said...

rajin betul arina ni.. akak kagum betul.. kena makin kerap datang ni hehe.. tapi kan akak dah suka dah kat header blog akak skang ni.. haha ayat perasan dapat.. :)))

Chic Na said...

nak jugak! tp mcm da xsempat nk kejar je. hukhuk..

@ deqla manjew said...

adusshhhh... da jatuh ranking... huk2... apsal dok 11 visits jew deqla ni ?? rasanya singgah sokmo... ini boleh mendatangkan marah.. hahahhaa

Cik Aini Lavender's said...

mama arina...entry ni khas n special untuk mama tau =p
http://miszpinkies.blogspot.com/2012/03/header-ikhlas-dr-mama-arina-p.html

etuza said...

Ada cerita ringkas kat Pesona, ada promot BHM..
Tq keikhlasan memblogger blog ..best!

Cik Nur said...

syoknya..! tapi pelik bin ajaib..nape nur xde dalam senarai..!huhuhuh

faridah nazurah said...

Nak jugak! Nak jugak! Nak jugak!

Suhami Ahmad said...

wah...atok nak! atok nak!...hihi

Cik Nur said...

testing..teseting..hihihihi

petang2 ni lapo pisang gorenglah pulak..hihi

Cik Nur said...

tapi kan mama alesya..sy tangga pertama di ruangan pengomen segar...hihihih

Cik Nur said...

sukenyerrrrr...! bila dah tersenarai..!!

9n0L4 said...

tak dapat den kejorrrrr. huhu.

Ahmad Desrayen said...

blognye bagu lah , i like :)

follow awk yee

http://onepiece-ever.blogspot.com

Solehah Shamsuddin said...

mcm ssh sbb skrg dh da yg ambik tmpt sy..anyways,sy akn cbe jd blogger yg kekal kunjung ke blog Arina.Peace~!!! ^_^

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink