guest

IKHLAS UNTUK BUNGA DAN SEPET

Assalammualaikum w.b.t.

Alhamdulillah..akhirnya siap juga saya create header untuk kak misya,pemilik blog BUNGA DAN SEPET.
harap2 dia suka la dengan kreativiti saya yang tak seberapa ini.huhu.

untuk korang2 follower setia BUNGA HATI MAMA,nantikan pengunguman yang akan datang ye sayang2..ahaks.Setiap bulan insyaallah saya akan pilih 3 orang follower yang betul2 memikat,memaut,menarik,mencinta dan membunga hati saya dengan blog kamu yang kebabom tu,serta keRAMAH TAMAHAN kamu dengan saya..hahaha suka hati je menambah imbuhan kan saya?.harap2 cikgu BM takde yang mengamok lepas ni..hihihi.
insyaAllah siapa yang terpilih tu nanti,saya  nak juga bagi kamu header FREE,wah..senyum meleret nampak..suke leteww..ahaks.

Sorang dah siap,tinggal dua orang lagi..ngeee.pas ni giliran CIK NUR pulak,sebab CIK LAVENDER belum maklumkan saya apa yang perlu..CL..ooo..CL..bila nak lapor diri..haha.

ok la kak misya,NAH HEADER ikhlas UNTUK KAMU
saya culik gambar kakak yang ini..hihi.
untuk saiz sebenar,klik pada gambar,bila gambar suda membesar,klik right,then save as

Harap2 kak misya suka.huhu.


-Sekian Terima Kasih-

10 comments:

Aine Ainun said...

Bestnya...nak jugaks...eheheeee...
Yg sy suka sebab header awakni sgtler ceria sumenya...ha

@ deqla manjew said...

sy x dpt.. hukhuk... sbb ketinggalan nk view blog mama ats2 sbb yg x dapat di elakkan.. :(

@ deqla manjew said...

x pedulik sy nk jugak.. hahaaha... skng nk view blog mama smpai x yah wat keje kat opis ni..hahaha.. kalo bos mrh sy ckp mama punye psl.. boleh gitu ??? :p

Cik Nur said...

cantik2nya..! rupanya mama alesya ni pandai mendesing ! hebattt..!

akak..! header sy tu, tulis
aku
cinta dan cita2.

boleh..?

Cik Nur said...

cantiklah..geram sy tgkkk..!
haa..komen lebih satu ni...sebab sy xpandai cm akak...hihi

Gadis mutiara_Solehah said...

nice^^

Misya Mialen said...

Ala, i like 100%dik. Lawaaaa bana. Tq ver much.:-) mmg ngam btul sm test aku dik.haduiiii:-)

etuza said...

Bertuah..cantik, berseri2 header ni..tahniah yg bertuah.
Macamanalah agaknya ya, jika wajah lelaki yg minta header?

Mrs L0lla said...

Cantiknyer..semuanyer ceria..

Yana Libra said...

akak wat header guna software ape eh?

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink