guest

MACAM MANA CARA KLIK IKLAN YANG BETUL?

Assalammualaikum wbt..

Kalau cek majoriti blog pun ada pasang iklan betul dak?iklan apapun,itu belakang kira,yang depan kira ialah nuffnang dan chup-chup.dua iklan ini la yang monopoli kan?setuju?hehe.

Actually sambil BW,saya rajin juga klik iklan orang,eceh..hehe,betul..macik tak tipu..ahaks.Yela kira sedekah la tu,betul dak?nak sedekah banyak2 guna cash,takde duit macik nak..eh?bukan takde,ada..tapi tak banyak..camana?..hehe.

Kadang2 tu saya berfikir,adakah saya klik iklan2 mereka tu dengan cara yang betul.masuk juga ke income dorang kalau saya dah klik?sebab saya klik just klik je,bila iklan dah keluar saya blah la..hehe.macam tu ke?tunjuk ajar macik boleh?hiihi.


bila keluar macam ni dah aci ke?dah boleh blah?hihi

ok,sekarang macik naik kerusi,then macik angkat tangan,then macik tanya soalan2 ni:

SEKGU..

1.Kalau orang yang sama setiap hari yang klik iklan tu,boleh ke?admin iklan tak saman?ahaks.contoh.saya masuk blog kamu pagi ni,saya klik iklan,tengahari masuk lagi klik lagi,then petang pun sama,malam..takmo klik la..saya pun nak tidur la..hahaha.


2.macam mana cara klik iklan yang betul?boleh bagi penerangan?boleh?pun?hihihi.

Saya sangat2 mengalu2kan komen dari yang pakar2..supaya saya buat yang betul,tidak lah sia2 kan?hehehe.sapa berani komen,pas ni saya klik semua iklan dia..hahaha..eh,tidak! bukan semua,tapi mana yang termampu je la ye..ihik.almaklum wifi saya ni lembab cam siput! pihak P1 tengah upgrate kononnya..entah betul ke tidak ,sebab dari minggu lepas,asyik problem je..haih..


explain please...




-Sekian Terima Kasih-

8 comments:

Haruno Hana 하나 said...

kalau x salah kena tunggu website yg keluar lepas klik tu loading smpai habis.. baru boleh klik X ^_^

hana klik churp2 sini :D

Cik Nur said...

kak, rasanya sekali je boleh kli..kali kedua klik xdapat ape dah..

contohnya de dua iklan baru, kik dua2 sekali je..

kali kedua msuk blog, kalau klik juga iklan tu...xdapat ape2dah rasanya..sbb dah klik tadi..

rasanyalah..!

xpe..kita tggu org yg pakar komen.. hiii :)

Mieya Atiera said...

kak, kalau klik iklan churpchurp memang si owner blog boleh dpt income.
tapi kalau selalu klik kat nuffnang boleh dianggap fraud klik tau. nanti si owner punya akaun nuffnang tak boleh nak cashout.

Kazman / Sue said...

salam kenal dari kami sekeluarga...

mengenai soalan satu tu saya dah rasa pedihnya bila orang banyak kali klik dalam sehari... duit claim kena reject..... Sadis dapat letter dari nuffnang....

boleh baca catatan saya di :-

http://menara-kehidupan.blogspot.com/2011/10/cashout-rejected-by-nuffnang.html

Misya Mialen said...

dik, klu nuffnang, sekali jak blh klik oleh org sy sama dlm sehari. x blh berkali2. nnt kena marah nuffnang.;D

cendol said...

yelah sekali kelik je utk seorg dlm satu hari..then kelik lg dah tak dpt apee dah :) dtg kelik iklan sini

NA SAYANG said...

so kak visit saya lak

NA SAYANG said...

So kak bolehlah visit saya selalu

http://bit.ly/S3qYni

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink