guest

SAYA PELIK?BETULKAH WIDGET NI?

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T.

Banyak persoalan yang belum terungkai ketika ini,terdapat banyak tanda tanya yang sedang berterbangan dalam minda ketika ini.macam tanglog di udara tau!..


Manakan tidak cuba lihat widget TOP 10 follower tu,mungkin ada yang perasan dan mungkin ada yang tidak.mungkin mereka2 yang bersemangat bersaing selama ke hari ini perasan sangat dengan perkembangan nombor dan kenaikan setiap follower yang berada disitu.apatah lagi saya yang sentiasa memantau perkembangan tersebut.

Memang ada yang pelik kan?sebab tadi pagi jam 10.50 last cek blog dan siap buat entri lagi ini entrinya "SEMAKIN SENGIT NAMPAKNYA.." cuba baca dan lihat senarai2 yang saya listkan disitu.ada 9NOL4 kan?sebenarnya saya senaraikan dalam entri itu adalah mengikut rangking.waktu tu top 1 adalah YANA LIBRA dan diikuti dengan 9nol4 dan diikuti yang lain,tapi sekarang 9nol4 sudah ghaib.kemanakah??huhuhu.


Saya sudah berapa kali update widget tu.tapi tak muncul2 juga nama 9nol4.siap restart semula lappy.tapi keputusan yang sama juga.kemana kah? apa problem widget tu.?


Ok sekarang ni,top 1 adalah autopuzreload,sebelum tu saya mohon banyak2 kemaafan terhadap autopubbiz reload andai persoalan ini menyinggung peasaan beliau.tiada niat untuk menyakiti hati apalagi menyinggung perasaan kamu dear :( but saya mesti utarakan persoalan yang menguasai minda saat ini.mungkin beliau sendiri perasaan bahawa sebelum ni dia belum lagi termasuk dalam list tu,tapi tengahari ini,dia berada di top 1.apapun tahniah dear :).apakah widget ni mahu buat suprise?selama ini kunjungan autopupbizreload tidak direkodkan?ataukah lappy saya yang rosak?huhuhu..konfius sangat..huhu

Tapi saya takut,benda ini akan menimbulkan persesihan faham antara kita semua.sebolehnya perkara itu yang saya elakkan.takut pulak korang fikir saya ubah koding widget ni,Demi ALLAH saya tak kacau apa2 koding ok.


ok macam ni,untuk penyelesaian yang paling terbaik,top1 dan top 2 yang sah tu nanti saya akan edit blog mereka,then 9nol4 pun saya akan hadiahkan edit blog juga,sebab sebelum ini saya nampak kesunguhan dan semangat beliau,dan saya nampak sendiri bilangan kunjungan beliau kesini.kalaupun beliau ada tersenarai waktu ini,mungkin belaiu pun berada di tahap kedua,sebab tengok saja recent visitor tu,ada muka beliau kan?so nampak sangat dia masih berusaha..huhu.tapi widget ni yang buat hal.


autopubbiz reload dan 9nol4 saya minta maaf sangat2 atas kekhilapan yang berlaku ya sayang2 ku..huhu.kita belasah widget tu nak?hihi..ces!cam kuat pulak kita kan?haha.

ok..jangan sapa2 ambik hati ye,yang lain2 pun jangan fikir yang negatif ya?kita buang yang keruh ambil yang jernih ya?boleh kan?huhuhu.

ps:haraf tiada komen apa2 yang boleh menjatuhkan orang lain ya.please think positif .

terima kasih semua.


-Sekian Terima Kasih-

19 comments:

@ deqla manjew said...

betol tu...widget ni kdg2 buat hal...bgs cara mama ni...adil dan saksama...deqla pecaye mama x ubah apa2 koding pun...tahniah pd ketiga2 mereka!

Cik Nur said...

akak..xpe..tempat sy tu bagi dekat 9n0L4...
kasihan juga sbb dia berusaha naikkan raking dari smlm..smpai bjaya potong nur...

dan sebelum tido smlm nur tgk dia di tgga kedua..800lebih visitnya..

dan alih2 pagi ini hilang...

mmg pelik..kalau sorg je tak namapk mgkin ade kerosakkan ape.. ni sy juga tak nampak namanya...

xpe..sy berikan tempat sy kepada 9n0L4...

harap 9n0L4 sukaaa.. :)

9n0L4 said...

HEHE. comel je arina. mekacihhhhh. widget ni pening kot. kdg okey kdg tak. kejap ade kejap takde. mcm chipsmore pulak. ;)

Dieyna said...

tahniah laa pada yang menang tu... huhu tak larat dah nak kejor.. akak nak balik rumah plak.. sambung bertenet di rumah laa plok...

Arina Shamsul said...

BERTENANG..BERTENAnG SEMUA BERTENANG..tengok dah ada kan?hahaha.widget tu takut kena belasah la tu..haha.

Arina Shamsul said...

@Cik Nur anyonyonyo..bainya adik kak sorang ni, takpe dik dah naik dah nama 9nol4 tu..hihi

atopupbiz reload said...

widget rina tu xde yg problm kot .. cuma mybe rina x pasan tntang something ada kat widget tu tntang kunjungan folower .. hehehe ..

Cik Nur said...

wahh..tahniah 9noL4... ;)

@ deqla manjew said...

jeng2...dye main chak2 la..haha...da ade tuuu...xpe, bkn rezeki deqla di situ...pasrah akan ketentuanNya...haha... tahniah buat yg berjaya di top 5 tu!! :)

Ms Velentine said...

hahahha...xda rezeki

Solehah Shamsuddin said...

akak,solehah dh xlrat nk kejar da.dh hbis masa..waaaa anyways tahniah yg top 1 n top 2 tu yeye.Peace~!!! ^_^ yeay dpt header free..

Solehah Shamsuddin said...

eh jap,npe tarikh dlm blog ni len ye?kurang sehari,bru solehah perasan..ke tarikh solehah yg salah ni?waaaa....

Arina Shamsul said...

@Solehah Shamsuddin A'a la ..aik?saya pun baru perasan selama ini..hihi..uwaaa..banyak betul kepelikan yang dapan dikesan hari ini..isk..huhu..

mana nak setting tarik tu ?

Solehah Shamsuddin said...

Akak g bukak Settings >> Formatting >> Time Zone (tukar ke Kuala Lumpur nye waktu). Sepatutnya masa utk follow ni dah tamat.

Nina K's Luviee said...

follow sini gak lah...jom follow saya gak...

Aine Ainun said...

Sy penah guna widjet top komen yang tak betul...berubah2..ehehe ehe..

Skrg pakai yg baru, bru ok..

lelamaisara said...

Tak sempat nak kejar..hehhe

Anak awak comei la....Bape tahun die??
Same Alesya saye Ke??

9n0L4 said...

hehe. cik nur pun comel. sanggup bagi yempat die tuh. mekacihhhh. mane top 1 baru kite? hilang pulak ke? huhu.

etuza said...

Tahnaiah3x..dah ada keputusan acara sengit ni ya. Tumpang happy.
BHM-AS..tak payah risau, bersandarkan niat, kita percaya apa yg berlaku tu ada sebab, mybe line kekadang boleh jejaskan widget. Apapun ykin dah adil kepda yg menyertai. dah kata, pesona bagi laluan kepada yg muda belia ya. tahniah..komettmen ..anda.

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink