guest

TANDA TERIMA KASIHKU UNTUK CIKGU ...

Assalammualaikum w.b.t.


Salam jumaat semua :) alhamdulillah Allah masih mengizinkan kita untuk terus berdiri dibumi miliknya sehingga jumaat ini.

Alhamdulillah,kini senyuman terus terukir di bibir ini,ketika melihat semakin hari semakin ramai yang sudi memberi sokongan padu pada blog BUNGA HATI MAMA.Jeling2 follower pun dah makin ramai.ngee.komen2 pun makin rancak.TERIMA KASIH FOLLOWER SETIA B.H.M.

Actually tak tahu nak cakap camna,nak buat camna untuk membalas budi bicara kalian semua.ngeee..gila formal ayat saya today kan?hakhak..takpe2 mesti belajar mau sopan..kekeke.sebab follower2 saya kini bukan lagi hanya remaja remaji,tetapi juga sudah ada yang lebih berusia dari saya.so kalau guna ayat yang gila2 sempoi cam kurang sopan pulak rasa diriku..muahaha.

Hari ini rasa terharu lagi bila ada seorang follower tolong promot blog saya dengan rela hati,tanpa diminta.namun jika baca entri beliau nampak ada keikhlasan disitu.Apatah lagi beliau nampak berusia dari saya,cara penyampaian dan penulisan beliau pun sangat matang.saya nak komen pun kena jaga tutur kata.hihi.beliau memang rajin mengikuti penulisan blog ini,kadang2 1 entri samapai 3 komen.komen2 pula memang membina..terima kasih CIKGU ETUZA.


So,saya taknak bebel panjang2 sini,ada kang yang tertidur.hihi.so saya nak terus kepada point sebenar,Sebagai tanda terima kasih saya,saya nak ikhlaskan header yang tak seberapa ini kepada beliau..harap2 beliau suka ..huhu.

Nah cikgu,header ikhlas dari saya...ngeee.

Saya tempek lagi masjid bandaraya kota kinabalu sabah di header ni.harap cikgu men-SUKAI-nya..haha(ada juga kena pelempang ni,cakap dgn cikgu suka2 tambah imbuhan camtu)keke

HEADER INI BUKAN SAIZ SEBENAR 
 Untuk saiz sebenar sila klik pada gambar.
cikgu kalau nak copy sila klik gambar dulu,tunggu sehingga background jadi gelap kemudian,--->right klik--->save image as-->file--->done!

kelas bangun...!!!!TERIMA KASIH CIKGUUU!!!hihihi.

sekian wassalam.










-Sekian Terima Kasih-

16 comments:

Yana Libra said...

Wah..best2..nak g jenguk blog cikgu ni jap la..hehe~

Cik Nur said...

cantiknyaaaaaaaaa..!!!

Ayuni said...

bertuahnye cikgu tu....

Aine Ainun said...

Yup..sy ada bc entri dia..

Bertuah cikgu;)

etuza said...

Asalam..
Subahanallah, prrap!..hampir terlompat, terkejut! benar2 terkejut. Pesona Blog ka ru?..Macamana ni..nak cakap apa lagi. Cantik berseri2, kebetulan benar2 mengidam header bertemakan Islamik ni. Ya Allah baik dia ni, semoga murah rezeki, keluarga bahagia, anak2 sihat. Hanya ni mampu terucap ya..
Terima kasih tak terhingga, hanya Allah mampu membalas ..

etuza said...

Mohon maaf ya, dah menyusahkan..insyaAllah tiap ilmu yg diberi saya hargaiNya..saya akan ambil masa kaji kod2 yang diberi..kadang masa kita amat limited..kena bijak ambil masa online..

9n0L4 said...

fulamakkkkk. speechless. ;)

Dieyna said...

wah.. bertuahnya badan. hehe bagus betul..

Nana said...

Wahh,seronokla cikguuu..

etuza said...

Asalam..
Pesona Blog nak bagi markah header ni. Tema warna-warna kehidupan pada header tu amat menepati, simbol2 yang diguna jg tepat, contras jelas, ada letak gambar saya berkopiah, nampak ada unsur penyayang pada gambar saya tu. Oleh itu saya bagi markah pada BHM ( arina ) 99.9 %. 100 tak boleh ya kerana yg paling sempurna adalah Dia. Maaf ..pjg pula cikgu bicara ni..

Masz Sidek said...

cantik... :)

lelamaisara said...

Cantiknye..jeles kejap...heheh

dyabunga said...

cantik..cantik.. dya tak reti nak buat header lawa-lawaa..hehe

@ deqla manjew said...

cantek...sejuk mata memandang... :)

Gadis mutiara_Solehah said...

cantik..Untunglah,nak jugak^^

etuza said...

asalam, rupanya mac 2012 entry ni. mujur masih dalam lipatan entry2 mama arina. TQVM. sesungguhnya kebaikan yang kecil itu amat besar disisiNya.syukran...

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink