guest

SELAMAT TINGGAL.

Hari ini 5 hb april 2013 kan? 
sekarang tak duduk kuching lagi,sekarang kat sini.
L_._._._._.
.next entri mama gitau..hee


1 hb april 2013 yang lalu,Genap sudah dua bulan kami menjalani kehidupan di negeri 
KUCHING SARAWAK.


Selama dua bulan tinggal di sana,banyak adat budaya orang2 disana yang mama pelajari,makanannya,bahasanya,cara hidup mereka,serba sedikit mama sudah ketahui.
Cara hidup mereka tidak banyak beza dengan cara hidup kita,sebab diorang tidak minum nasi,tapi makan nasi juga.hahaha.sapa sini minum nasi? sila jelir lidah anda,kenapa? sebab anda sedang menipu tidak profesional.haha.

Oleh itu ,biarpun terlewat,dengan rasminya mama nak ucapkan selamat tinggal kepada datuk,datin,tuan,puan,encik,cik,serta semua warga sarawak sebab telah senyum dengan mama selama bermastautin selama dua bulan di negeri kalian.
hehehe.
 

beberapa hari juga mama tak update,ini adalah kerana mama kini sedang
B_._._._._._._.   D _._

Biar ko teka, biar ko pening..biar ko dalam tanda tanya..muahahaha.
next entry mama bagitau.hehe.


jangan cari gambar,sebab update guna ipad ni leceh giler..ngeeee~
kita jumpa next entri..
weeeeee~


-Sekian Terima Kasih-

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink