guest

Kembalinya aku ,peace!! 2014

1..2..3.. 
3...2...1..
gulp!! 
Allah hu akhbar,dah bertahun rupanya saya tak update blog..
nak menaip pun terketar ketar dah ni,
taip ke segan? taip ke segan?
bagi menang taip jela...kihkihkih
boleh nampak tak kaku kat situ? 
kaku,kaku kakiku
kakukakikukaku..
aaa...ulang! ulang!! bagi lurus skit..ahakss
apa nak taip ni? emmm ...
taip je la...
taip..taip..taip..
hahaha boleh cenggini?
kekok tau...emmppp..idea..idea... 
aaaaaa??? 
sebenarnya ini entry kedua dalam tahun ni,ahaksss..entry pertama dah publish pun semalam
meh sini kita baca
meh...meh..
AKU BUDAK KAMPUNG CONTOH EPISOD 1
Insyaallah nak bergiat dlm blog semula ni,insyaAllah..
rindu tau menulis,titew saje  yang rase
ahaksss😜😝
*pitam


-Sekian Terima Kasih-

Aku budak Kampung Contoh # episod 1

Nama aku rimah,Rimah binti Rimas.hahaha ,gelakku dalam hati bila  menyebut namaku sendiri,aku memang begitu,aku akan ketawa sendiri bila menyebut namaku .agak pelik bukan? tetapi itulah hakikat diriku.gelak yang disusuli dengan sedikit kentut tanpa berbunyi.Aku memang pakar dalam mengawal kentut,sebab itu kentut ku jarang berbunyi,hanya mengeluarkan sedikit sahaja suara.suara yang sedap dan lunak melalui telinga sesiapa sahaja.hahaha.Aku  ketawa lagi tetapi aku tidak pasti kenapa.
Aku mempunyai paras wajah yang sedikit comel,comelnya dimana aku pun tidak berapa pasti,yang pastinya aku memiliki bentuk wajah seperti emak.emak yang digilai para pemuda pemudi suatu ketika dahulu.ahakss..ketawa manjaku didalam hati.ketawa sebegini aku labelkan dengan ketawa manja,dimana manjannya aku pun tengah tercari2..ahaksss.
Aku mempunyai kulit yang agak cerah,cerah seperti langsat muda.mata yang sedikit Bulat,dan anak mata yang berwarna keemasan,hidung yang sedikit mancung dan agak kembang sedikit,bibir yang sedikit tebal dan kemerah merahan.tetapi aku bukanlah angelina jolie seperti yang diwar-warkan sahabat-sahabat ku,aku adalah aku.Rimah binti Rimas.
Aku diantara pelajar kelas atasan,Kelas D,Nun dihujung sana,agak jauh sedikit dari kantin sekolah,rasanya pembaca ada yang masih tertanya tanya kenapa kelas atasan tetapi kelas D?
Ya, memang aku pelajar atasan tetapi kelas D, ini kerana kelasku diatara kelas yang paling tinggi.tinggi sedikit dari kelas- kelas yang lain.kerana kelas ku berada diatas puncak bukit kawasan sekolah.ya! maka aku layak digelar murid  atasan bukan?
Aku budak kampung,budak kampung contoh.Kenapa kampung contoh? itu pembaca kena jumpa ketua kampung.mungkin kampungku adalah kampung yang terbaik,aku katakan sahaja,mungkin,ya! mungkin! dan mungkin! hahahah tawa ku pendam dalam hati.kenapa? mungkin pembaca sudah memahami.ahaksss.
Hari hari yang aku lalui,bermacam-macam warna dan ragam,dari terbit fajar  hingga terbenam matahari akan ku coretkan disini,tetapi sedikit demi sedikit agar pembaca boleh mendalami perlahan -lahan perjalanan hidupku,tidak begitu pembaca? ini adalah permulaan,sesi perkenalan,esok atau lusa  cerita perjalanan hidup rimah binti rimas akan bersambung
-BERSAMBUNG PADA EPISOD AKAN DATANG-
✌️😁


-Sekian Terima Kasih-

COPYRIGHT,DOODLE, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY ARINA SHAMSUL wink